V oblasti zabezpečení neděláme kompromisy. Komorové trezory 24SAFE splňují požadavky bezpečnostní třídy 10, na úrovni zabezpečení trezorů centrálních bank. Fyzické zabezpečení navíc doplňuje nepřetržitý monitorovací a výstražný systém, vždy jsou přítomni pracovníci bezpečnostní agentury. Díky automatizovanému systému jsou dveře komorových trezorů neustále uzavřeny. Naše komorové trezory jsou navíc jako jediné v ČR vodotěsné a je v nich nainstalován autonomní hasicí systém. Systém ochrany komorových trezorů obsahuje i další prvky, které z důvodu bezpečnosti nemohou být uveřejněny.
FAQ - Často kladené dotazy
Jaká je bezpečnost trezorů 24SAFE?
Co je to servisní vstup?
Vstup za účelem pravidelné servisní prohlídky robotů (podobně jako servisní prohlídka u vašeho auta). Popřípadě mimořádný servisní vstup za účelem opravy poruchového stavu technologie.
V jakých případech dochází k otevření komorového trezoru?
K otevření komorového trezoru dochází jen v případě servisního vstupu. Ten je prováděn proškoleným technikem společnosti GUNNEBO za přítomnosti odpovědných osob 24SAFE.
Co je to komorový trezor?
Trezorová místnost splňující certifikaci dle ČSN EN 1143-1:2013 a ISO/IEC 17067:2014 bezpečnostní třídy 10 CD, včetně trezorových dveří splňujících stejné normy. Uvnitř této místnosti se nachází bezpečnostní schránky a obslužný robotický systém.
Lze se k obsahu mé schránky dostat i jiným způsobem než pomocí mé osobní karty, PINu a klíče?
Přivolání Vaší schránky do výdejního místa lze realizovat pouze pomocí Vaší osobní čipové karty a PINu. Systém neumožňuje přivolat Vaši schránku jinou kartou ani žádným dalším způsobem. V případě nutného servisního zásahu je třeba vstoupit do komorového trezoru. Tento vstup podléhá přísnému bezpečnostnímu protokolu. Díky technicko-bezpečnostním opatřením lze vstoupit do trezoru jen v dostatečném počtu oprávněných osob. Celý proces je dozorován kamerovým systémem a fyzickou ostrahou.
Kdo a jak může zjistit, že mám schránku ve 24SAFE?
Jen osoba, které to sami sdělíte. 24SAFE nepodléhá na rozdíl od bank oznamovací povinnosti ČNB. Ta je oprávněna vyžadovat od bank potřebné informace a to včetně údajů o majitelích účtů a bezpečnostních schránek. 24SAFE tuto povinnost nemá a je v tomto ohledu naprosto anonymní!
Mám v bance skutečně větší jistotu bezpečí?
Zákonné garance bank jsou shodné jako u nebankovních společností poskytujících pronájem bezpečnostních schránek.
Dostanu se ke své schránce i při výpadku elektřiny?
Ano, celý systém výdeje schránek i všechny ostatní bezpečnostní a provozní prvky jsou napojené na záložní generátory s neomezenou dobou provozu. Vy případný výpadek proudu vůbec nezaznamenáte.
Co si mohu a nemohu do schránky uložit?
Do schránky je možné uložit prakticky cokoli do limitu 25 kg, co neodporuje provozním podmínkám. Provozní podmínky zakazují ukládání zbraní, střeliva, chemikálií, výbušných, hořlavých a jinak nebezpečných předmětů, dále předmětů podléhajících zkáze (např. potraviny) a předmětů, jejichž uložení do bezpečnostní schránky by bylo v rozporu s obecně závaznými předpisy.
Mám pohybové omezení. Je budova bezbariérová?
Ano, budova 24SAFE je bezbariérová, a to včetně výdejního terminálu. Požadavek na bezbariérový přístup je však z technických důvodů nutné nahlásit již při registraci či pronájmu. Zároveň se kdykoli můžete obrátit na náš personál, který vám rád pomůže.
Je nějak omezen počet přístupů za den?
Počet přístupů ke schránce není nijak omezen.
Musím se při vstupu do budovy nějak prokazovat?
Nikoli, pro přístup k bezpečnostním schránkám pouze použijete svou přístupovou kartu.
Jak dlouho trvá výdej uložených věcí?
Výdej schránky je rychlý, včetně bezpečnostní procedury zabere v průměru 5 minut.
Je možné zaparkovat v bezprostřední blízkosti budovy 24SAFE?
Klienti 24SAFE mohou parkovat před budovou společnosti. Rovněž lze využít parkování v podzemní garáži komplexu Florentinum, Palladium či Millenium Plaza.
Mohu si zřídit schránku i v případě, že mi ještě nebylo 18 let?
Zřízení schránky je vázáno na plnou právní způsobilost, tj. před 18. narozeninami si schránku člověk může zřídit pouze v případě, že se stal plně svéprávným podle § 30 OZ nebo přivolením soudu způsobilým k jednání, jež je spojeno s výdělečnou nebo jinou obdobnou činností dle § 33 OZ.
Jsou uložené věci nějak pojištěné?
Všechny předměty uložené ve schránkách jsou pojištěny. Více informací o pojištění a o možnostech připojištění najdete zde.
Jaká je otevírací doba?
24SAFE má NONSTOP provoz. Přístup ke schránkám je možný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez ohledu na státní svátky. Provozní doba administrativní části je totožná.
Je možné získat přehled o tom, kdo z oprávněných osob a kdy ke schránce přistupoval?
Ano. K dispozici je služba SMS monitoringu, díky níž budete o každém přístupu ke schránce okamžitě informování formou textové zprávy.
Může uložené věci vyzvednout i někdo jiný než já osobně?
Ano. Na pobočce můžete určit libovolný počet disponentů, kteří mohou přistupovat k vaší schránce. Každý disponent musí být registrovaný v systému 24SAFE. Na základě registrace obdrží svou vlastní vstupní kartu, klíč od schránky však může obdržet pouze od vlastníka schránky.
Kdo má přístup k mojí schránce?
Ke schránce máte přístup jen vy sami, případně také osoby, které přístupem ke schránce pověříte. Každý disponent musí být registrovaný v systému 24SAFE.
Co mám dělat při ztrátě karty a klíčů?
Kontaktujte klientský servis, a to buď telefonicky na čísle +420 222 866 866, e-mailem, nebo prostřednictvím autorizovaného požadavku ze svého účtu na webu 24SAFE.
Je v trezoru stabilní teplota?
V trezoru, kde jsou uloženy bezpečnostní schránky, je udržována stálá teplota 23–27 °C.
Kolik stojí pronájem bezpečnostní schránky?
Ceny pronájmu za měsíc se odvíjejí od velikosti pronajaté schránky a doby, na kterou si schránku pronajímáte. Nejmenší schránky jsou k dispozici již od 450 Kč/měsíc, detailní informace najdete v ceníku.
Jak si mohu zřídit schránku?
Schránku je možné si zřídit on-line, případně přímo na pobočce 24SAFE, na základě předložení osobních dokladů. Občané ČR tedy předloží platný občanský průkaz, cizinci platný pas. Dále je nutné vlastnit mobilní telefon, uvést e-mailovou adresu a na místě pronájem zaplatit, ať už hotově nebo kartou.